Le portail des cultures indiennes de la RĂ©union

FORUM

Ecrire
Accueil/Index/Détail
Chercher un message/forum
Créer un forum
Retour ŕ la liste des messagesDiscussion n°1853280322

Maden et Sangli bourdonpcsprod974, le 12 Aou à 18:15
Bonjour cher malbar et malbarez §
je lance un apel ojourdui pour obetenir des reponses de votre part !

je voudrais avoir des informations et fotos prieres osi concernant deux dieux

Maden et Sangli bourdon

Le moindre information dont vous possédé me servirait bcp !!

Mer6 quoi que ce soit jattend des info de vouss

Mer6

Retour à la liste des messages

Re: Maden et Sangli bourdonGadiamb, le 12 Aou à 21:52
Salut,
po le peu que mi koné. Maden ou mardin la réunion c in bondié la nuit. un moitié l'année li lé pré ban bondié et l'autre moitié prés domoun. et po connaitr kan li pré bondié ou pré domoun i fo gard son zétoil dan ciel, mi koné pa c lakel.
Sangli boudon c in gardien bondié siva, li lé mové de sat domoun i di parske li lé in démon c tout sat mi koné.
si ou koné in pe plis hésite pas di!
Re(2): Maden et Sangli bourdonpcsprod974, le 13 Aou à 09:12
ah dakorr mer6 ma prend out msn !! moin mi koné a moin plus sur marsi mé voila koi lol Maden é sangli bourdonn konné pa trop !!
i essaye trouvé lol
Re(2): Maden et Sangli bourdontombĂ© du ciel, le 14 Nov à 17:58
salut zot toute.
par hasard ma la tombe dsu zot forum.
mé fréres, peu étre bon dieu li mém la fé ariv a moin la.
zot conversation la interpell a moin.
ca ben grand esprit zot la pou cozé " Mad et Sangli" pou pa nome zot nomw par respect. Mon grand pére té y méme ca, li l'été un " Mandronkalin" = grand sorciére, l'un des plus célébre a avoir pratiké ce dieu là ici a la réunion...tout conéseur y coné son noms.
en tant ke petit fils, et expérimenté...mi demande azot solanelement, de détourne azot de ces grand exprit là. pour travail ou adore ben divinité la il fo ke ou lé designé par zot mém. ben na la poin pitié, en efet c'est ben demons, alié de shiva, ses main koi, benna lé la pour faire le sale boulot, corige ben tét dur.
et osi tante les âmes faible avide de chemin facil et tout les otre tantation.

sérieur mes jeune frére , par respect pour ces divinité là..fé zot chemin priére la lumiére, oblige pa ben na ni atrape zot âme, kar cé au purgatoire ke zot c*va connaitre vraiment ki sa zot ilé.

long et heureuse vie a vous. Adieu
Re(3): Maden et Sangli bourdonPetit Ram' pandita, le 16 Nov à 09:01

tombé du ciel a écrit :
salut zot toute.
par hasard ma la tombe dsu zot forum.
mé fréres, peu étre bon dieu li mém la fé ariv a moin la.
zot conversation la interpell a moin.
ca ben grand esprit zot la pou cozé " Mad et Sangli" pou pa nome zot nomw par respect. Mon grand pére té y méme ca, li l'été un " Mandronkalin" = grand sorciére, l'un des plus célébre a avoir pratiké ce dieu là ici a la réunion...tout conéseur y coné son noms.
en tant ke petit fils, et expérimenté...mi demande azot solanelement, de détourne azot de ces grand exprit là. pour travail ou adore ben divinité la il fo ke ou lé designé par zot mém. ben na la poin pitié, en efet c'est ben demons, alié de shiva, ses main koi, benna lé la pour faire le sale boulot, corige ben tét dur.
et osi tante les âmes faible avide de chemin facil et tout les otre tantation.

sérieur mes jeune frére , par respect pour ces divinité là..fé zot chemin priére la lumiére, oblige pa ben na ni atrape zot âme, kar cé au purgatoire ke zot c*va connaitre vraiment ki sa zot ilé.

long et heureuse vie a vous. Adieu

j'approuve totalement vos dire mon cher ami
et heureux de vous savoir sur ce forum
a +
Re(4): Maden et Sangli bourdonkaloupouswami, le 28 Nov à 17:38
tu trouvera 2 3 bricole sur mon blog :
http://prieretamoule.skyrock.com...
Re(4): Maden et Sangli bourdonelie34, le 24 Mai à 19:54
d ja de un i dit pas bonbié bébète sa ben éffectivement sa ben esprits faux lé solide pou soigné moin lé née la dans tous les ans mi fé gramoune bourdon ek la vielle yevel kartely un affaire mi p dire fait pas le couillion fo conaitre amèné mais sorcier demoune y passe pas non plis vo mieux sec i coné pas li évite sa lé pas pou ben converti 2 jours i vienne rente dans la religion la
sa fo ou lé né dedans parce que quand ou fé un toutes i vien a bientot ,
Re(3): Maden et Sangli bourdonkazama, le 01 Mar à 05:23
Bonjour, je c ke cet conversation date un peu,

Mai en voyant tout vos dir mi aimerais di 2.3 mots osi lol.

Personnelment mi ler habituer ek bourdon, c'estun tres bon gardien, avec une tres grande force, ma fini demoune i crie lespris bourdon pou travail avec, le truc c pa de dir que c un movais gardien, c tou fo, car si lo moune na le don i gagne crie bourdon, lifai ke le bien li demand bourdon fai le bien b li va fai le bien, mais si au contraire lo moune ifai le mal et ke li gane crie bourdon b va fai lo mal, liler bon come movais, mais moin mi aime ali lila toujour fai le bien pou nout famille, et franchement un lespris bourdon la i travaille toujour ek lo sang, mai na des secret pa besoin lo sang cet i coner la religion i coner ke i trape un citron i passe un tounoul desi et i remplace un cavre. la religion malbar les fonder sur la base ke ifo fai le bien, mai na des gen na le pouvoir et ifai le mal c sa pou tuer tout lo ben mouneifai lo mal car tou mal ke oufai i retombe si out zenfan ou arrier ti zenfant, ti conseille fai le bien par le mal, et un gardien liler bon oupa selon lo moune i crie ali idemande ali fai le bien ou le mal.zote travil ek bourdon mi coner demoune osi i travil avec et franchmen c tres puissan et mi aime ali fort, mai fo out ben goulou de base les fort pou gane crie un bourdon pou aide azote. bne journer a zote
Re(4): Maden et Sangli bourdontara, le 05 Mai à 08:03
bjr zot tte ma vu out message et i interesse a moin su bourdon ! depuis petite la dis a moin que bourdon i suive a moin ma jamais trop fait attention mi koné li lé la mi respecte a li sans trop aventure a moin dedans mi rêve i montre a moin citron ek tounoul dessi ek un canif ma en parle a mon famille la dis a moin fait pas un conte avec sa i détourne mon l'atenttion dessi aster na un gramoun i viens su moin li dis mon famille sek fo fé bana ve pas fait la dis lé trop serié bana i ve mi sava dans zot sens voila mon question est ce que zot i pe fé retourne sa contre moin ?? com mi ve pas écoute a zot!! a moin mi koné pas rien !! siouplé aide a moin sak i koné ! va éclaire un pe plus mon lanterne!!
Re(5): Maden et Sangli bourdonmalbarenforce, le 10 Oct à 13:26
na un dicton i dit can ou lé ds la danse fau ou danse maintenan fau voir si c un bn grammoune si li lé bn fai ske li dit a ou psk sinon li va coul a ou
Re(4): Maden et Sangli bourdonaya deva, le 14 Oct à 17:49
Bsr mi veux pose un bourdon dans mon cours com gardien .lé dur trouve son saclon et le mandron y sa va avec.pou moins bondie y reste bondie tant que ou fait le bien .
Re(3): Maden et Sangli bourdontara, le 05 Mai à 07:27
bjr zot tte mi lé nvel su le site ; mi na juste un question po pose a zot depuis petite la dis a moin mi na bourdon ma pas fait un conte avec la mi sa gain 49ans na conflie familiale et rapport de force dans mon famille ! mais bon mi na respect po zot mon question est la suivante mi rêve i montre a moin citron na tounoul dessi ek un canif mais kan mi en parle mon famille i dis a moin fait pas rien et surtout fait pas un conte avec sa na un gramoun i viens su moin on dirait zot i ve contrôle a li et apparament zot i gain pas mi ve pas mank mon famille respect vu ke mi viens rentre dans rond et mi ve pas fait mon connaisseur non pli tt sa i fait per a moin ! mais mi na confiance en lo gramoun !! siouplé réponds a moin sek i koné surement bondié la envoye a moin si zot site ma pu confiance en personne dans mon famille !!
Re: Maden et Sangli bourdonmalbar974, le 19 Nov à 05:36
salut, avez vous eu des foto et des priere concernat ces dien svp? je suis a ces recherche aussi .
Re(2): Maden et Sangli bourdonmaadin appa, le 10 Avr à 17:36
Ces divinités sont réservée aux dévineur et guérisseur vaumieu
pas s'aventurer la dans moi perso jutilise boudon et marden
mais sa attention y'a toujour des risques attentions prier les
deivam de la haut vinayégél kaali mardévirin mouniswaran marsi
allé pas plus loin sauf pour connésseur et déscendant de grand
poussari, assari, mandronkaalin ou mandravadi pour marden ^^
Re(3): Maden et Sangli bourdonbourdom apa, le 19 Avr à 09:22
a zot fai peur domoune Mème zot!!!!! le jour zot va fé peur a zot zot mème zot va comprendre LOL!!!!sur ce le mystère lé pou toute domoune et mm pou sak lé ignoran !!!fai sak zot i coné ,rode pas des choz ke zot sera emmerdé aprés pou cherche demoune pou fé pou zot et totoche zot l argent apré , apprendre avant aprés aplique sak lé destiné pou ou !!!!fé pa en plus sinon i crée un blokage automatik dan oute tète !!!c pou sa domoune vas di !!!ben marmaille fine gazé da tète LOL !!!
Re(4): Maden et Sangli bourdonkevin420, le 08 Juil à 17:54
avec toute bondié i jouer pas... bonne gardien la i plaisante pas, fo vraiment ou na la foi et le coeur pou bondié pou gagne travail avec bana, néna na poin le don i veu i cri su saute kan i monte su zot osi la i trap i batte a ter. devan bana fo pa fai le couillon fo garde la tete froide car kan i debark la l'atmosphere i change gardien la i arrive pa doucement.. si bana la choisi a ou la, pas besoin la peur, soigne bana bien et out chemin sera éclairé.
Re(5): Maden et Sangli bourdonangel974, le 06 Juil à 15:00
bonjour vous connaissez qq1 qui est destiné à ce culte et pourrai m'en parler svp
Re: Maden et Sangli bourdonMalbar97424, le 22 Fev à 05:16
Bonjour a tous, je suis tombee sur votre disscusion par harsard.

Tout d'abors pour avoir sangle bourdon. Il faut deja avoir un frere mini derriere pour l'avoir comme gardien.

Bien entendu . Il y a que les goulou qui peuvent l'utiliser soit pour guerir ou soit pour faire du tors ..

Pour ma parts. Bourdon et l'un des meilleurs gardien. On peut l avoir dans deux forme. (Malbar ou malgache) defois les 2 forme pour les grands sorciers.

Ceci etant ne jamais provoquee un gardien. Car sa peut tres tres mal finir.

Re(2): Maden et Sangli bourdonj97422, le 07 Mar à 11:09
"Il faut deja avoir un frere mini derriere pour l'avoir comme gardien"

c'est Ă  dire? avoir un mini comme dieu protecteur?
Re(3): Maden et Sangli bourdonMalbar 97424, le 09 Mar à 04:39
Bonjour.

Ben oui. Vous pouvez pas avoir un gardien mini. Si dans votre temple a l arriere il n y a pas l'un des freres.

C est que les personnes qui ont heriter d'un veritable don.
Qui possede sangle bourdon.

Par exemple. Les mandron karlin. Qui ont un esprit mini comme (pause mini . Sangle mini . Etc ...) ont bourdon comme gardien.

Dans l autre hypothese. Si ils ont forcer un peut le destin.
Je veut dire qui sont partis chercher . Ils ne peuvent pas avoir ni controler ce gardien. C est logique.

La pluparts des personnes ont plutot massalan karly comme gardien ... gardien cimitiere donc cela veut tout dire.

Re(4): Maden et Sangli bourdonj97422, le 16 Mar à 06:48
bonjour,

D'accord, malbar 97424 ou koné d'zafèr! mi lé dakor ek sek ou di.

alors, une autre question, kosa ou ve dire par "Si dans votre temple a l arriere "?
Re(5): Maden et Sangli bourdonsj412, le 09 Jan à 07:34
i ve dir un bondieu mini instaler dans la chapel

Ecrire
Accueil/Index/Détail
Chercher un message/forum
Créer un forum

Accueil

Accès à l'ancien forum